.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰میلیارد تومان بودجه سال87شهرداري رشت

محمدرضا خاكسار يكشنبه شب در جلسه برنامه ريزي شهرداري در مجتمع تفريحي رفاهي زيباكنار شهرستان رشت كه با حضور مديران و كارشناسان سازمان‌ها و ادارات تابعه شهرداري رشت برگزار شد، افزود: امسال بودجه شهرداري براساس 50 ميليارد تومان پيش بيني شده و سعي مي شوددر متمم بودجه شهرداري اين مبلغ افزايش پيدا كند. وي وصول 30 ميليارد تومان بدهي بعضي از ادارات را جزو برنامه‌هاي شهرداري دانست و اظهار داشت: در صورت تحقق اين مبلغ، بودجه شهرداري بالغ بر 80 ميليارد تومان خواهد شد. خاكسار با تاكيد بر پيگيري بودجه سال 87 از سوي مديران ادارات تابعه خاطرنشان كرد: مديران بايد پروژه‌هاي اساسي خود را مانند پل جانبازان، آزادسازي حريم رودخانه‌ها و مرداب عينك، احداث 7 پل در شهر، ساختمان شهرداري، ايجاد دو كمربندي، قطار شهري، ترافيك شهر و ساير پروژه هاي عمراني و مهم را به صورت كتابچه اي تعيين و تا 15 آبان آن را تحويل حوزه امور مالي شهرداري دهند. وي اضافه كرد: همه مديران و مسئولان شهرداري هاي سه گانه و 11 سازمان تابعه بايد در بودجه نويسي كمك كنند و بودجه شهرداري رشت تا تاريخ 30/10/86 بسته خواهد شد.
خاكسار در ادامه يادآور شد: همچنين سازمان ميادين و تره‌بار بايد در بودجه‌نويسي خود شغل‌هاي مزاحم و بعضي از دكه ها و دستفروشان را ساماندهي كند. وي متذكر شد: با توجه به مصوبه مجلس مبني بر واگذاري امور حمل و نقل درون شهري به شهرداري‌ها، آژانس‌هاي مسافربري زيرنظر مجموعه تاكسيراني فعاليت خواهند كرد. خاكسار از راه اندازي اولين تاكسي بيسيم بانوان در رشت خبر داد و افزود: اولين تاكسي بيسيم بانوان هفته آينده در رشت راه‌اندازي مي‌شود و اداره امور اين تاكسي برعهده بانوان خواهد بود. وي تصريح كرد: به كساني كه بخواهند در راستاي تاكسي خصوصي شهر كار كنند، مجوز لازم داده خواهد شد، مشروط براينكه از مدرن‌ترين خودروها استفاده كنند و براي اين منظور خودروي كاسپين 11 نفره مدنظر است. شهردار رشت از تغيير و تحول در اتوبوسراني خبر داد و گفت: امسال شهرداري در نظر دارد از طريق قبوض آب و برق يك مبلغ ريالي براي سيستم حمل و نقل به اين قبض‌ها اضافه كند. وي ادامه داد: ماهانه اين وصول به صورت قبوض آب و برق انجام مي‌شود و در اختيار اتوبوسراني قرار مي‌گيرد و با اجراي اين طرح مردم مي توانند به صورت رايگان از اتوبوس استفاده كنند.
خاكسار متذكر شد: اين طرح پيشنهادي به زودي تهيه و براي مجلس ارسال مي شود. خاكسار در پايان از نورپردازي در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: براي نورپردازي در سطح شهر و ميادين مبلغ يك ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. وي با اشاره به لايروبي فاضلاب‌هاي سنتي اظهار داشت: لايروبي اين فاضلاب‌ها در حوزه سيستم آب و فاضلاب شهري است، اما مسئولين آب و فاضلاب تاكنون هيچ كاري در اين زمينه انجام نداده‌اند كه اگر اين كار انجام نشود، شهر دچار آبگرفتگي خواهد شد. شهردار رشت در ادامه از خريد يك مجتمع رفاهي تفريحي خبر داد و تصريح كرد: شهرداري رشت در نظر دارد، مجتمع تفريحي رفاهي مرواريد خزر را از فرمانداري رشت خريداري و يا اجاره كند تا مورد استفاده كاركنان و مديران شهرداري و سازمان‌هاي تابعه قرار گيرد. خاكسار در پايان خاطرنشان كرد: شهرداري رشت بايد در سال 87 به سمت بودجه نويسي 100 ميليارد توماني پيش رود و اين موضوع دور از دسترس نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.